|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: Oslo og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Det går jo på et vis, jeg synes det er MYE kaldere når det er opp mot -30. Merker stor forskjell på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Vi bor ved en elv, så 20 minus kan være kaldt og litt surt. Det er alltid sno her. Allikevel synes jeg ikke det har vært uutholdelig kaldt. Jeg fryser litt på kinnene mine, da, rett og slett fordi jeg synes det er ubehagelig å ha noe foran munnen. Det blir vått og ekkelt og brillene dugger. Men det er jo min egen feil.
![]() |
#26 |
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Jeg er forøvrig enig med de andre om at Oslo sentrum er kaldere en skogkanten hvor vi bor, selv om det er et kuldehøl.
![]() |
#27 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Jeg reiste en tur til IKEA i kveld. Her var det 28 kuldegrader, på IKEA Furuset var det 16,5. Jeg opplevde -16,5 som mye kaldere enn -28. Men generelt sett vil jeg si at temperaturer lavere enn -20 er rimelig kaldt ja.
![]() |
#28 |
superbruker
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Det er levbart.
![]() |
#29 |
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?-20 er greit, -25 er for kaldt og -30 (sist jeg opplevde det var det året det var OL på Lillehammer) er altfor kaldt |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Jeg og mannen satt og stirret på temperaturmåleren inne i bilen da vi kjørte til Forus forrige helg, da den sank ned mot 17 minus måtte jeg ta frem mobilen og dokumentere det, for det var så sært.
![]() |
#31 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Det er dritkaldt.
![]() |
#32 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Det er for kaldt, men det går an å leve med en stund bare man har vett til å kle på seg ullundertøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?
Det har jeg lurt på mange ganger også. Ikke tilfeldig at jeg valgte å studere i Australia.
Hva er et Nin-skjerf? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Passiv
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Det er jo kaldt, men ikke verre enn at jeg ikke kvier meg for å gå ut. |
![]() |
![]() |
#36 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?I Oslo sentrum er -20 nesten uutholdelig for meg. Uansett om jeg har ull underst, flere lag utenpå, tykk jakke og gode vinterstøvler, fryser jeg hver dag, og går rundt og småsnufser konstant. Mannen har sin andre runde med halsbetennelse på to uker.
![]() |
#37 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Det er veldig kaldt, men det går fortsatt an å kle seg slik at man kan gå ut og gjøre et eller annet i noen få timer.
![]() |
#38 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Ja, det er kaldt. Men jeg har heldigvis nok klær.
![]() |
#40 |
Tankefull
|
![]() Sv: Oslo- og Akershus-beboere: Er -20 grusomt kaldt?Kaldt, men vi overlever.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|