Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 15:02   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil til to voksne, tre barn (0, 4, og 6 år)

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Vi vurderte Avensis verso og Corolla verso. Fin bil, men synes det blir for lite plass. Dessverre.
Vi vurderte lenge å importere en Avensis verso siden utvalget ikke er så stort her hjemme, men slo det fra oss.

Ja, men den som kun heter Verso?

Gammel 15-01-10, 15:08   #2
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Så det stod to på finn.no nå, den minner om Avensis verso. Man får helt sikkert plass til 3 seter der. Flott bil da!!
Det gjør man nesten i alle biler, det spørs vel bare hvor god plass man vil ha.
Og hvem seter man velger.

Lån den og prøv ønskede seter i! Det er eneste måten å finne ut av om det er bilen for akkurat dere.
Vet ikke i hvor mange forum jeg har lest og skrevet. Blitt anbefalt mange forskjellige biler, men ingen som har dekket mine forventninger. Så det kommer ann på dere og deres behov.

Ikke akkurat noe gull bil vi har kjøpt, men jeg håper den kan dekke vårt behov i noen år. Ikke synes jeg den ser så grusom ut heller.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 11:34   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg tror det er Corolla Verso som bare heter Verso nå.
Vi har en Corolla Verso fra 2002. Den er enda ikke byttet ut fordi vi er er så utrolig fornøyd med den. Vi har faktisk ikke hatt en eneste feil på den. Den er veldig romslig i baksetet. Både fremme og bak sitter alle høyt, og man har god oversikt. Bakdørene er veldig høye, så det går som en drøm å sette inn barn i barnesete, selv bakovervendte.
Folk blir veldig overraska når de setter seg inn i den, for de synes den ser så liten og snerten ut fra utsiden.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 11:48   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sett nå litt på corolla verso. Det er vel igrunnen en slik en vi ønsker.
Hvis vi importerer fra Danmark sparer vi 30 000 på nybilpris. Hm... vi vurderer veldig hva vi skal gjøre nå. Vi har jo ikke ubegrenset med penger samt at vi har et skyhøyt lån.
Mannen vil aller helst ha Toyota (annen japsebil kan vurderes), men han ønsker ikke VW pga han sier de blir dyre i drift etterhvert (mye rep. og dyre deler).
Dessuten vil han helst ha ny bil, slik at den holder lenger.
Det var ikke mye mer jeg betalte for Toyota Yaris som nybil, enn de jeg så på nettet som var et par år gamle. Pga importerte fra Danmark.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.