Sv: Lurer på om jeg skal begynne å sminke meg litt??
Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.
Mineralmakeup er fint, ja. 
Jeg har aldri tidligere brukt foundation eller pudder av frykt for at det ser for sminket ut. Selvsagt også fordi jeg ikke har følt behov for å sminke meg noe særlig tidligere. Nå bruker jeg GloMinerals Pressed Base (mulig du bør prøve flere av disse merkene for å finne det beste for deg: i.d., Jane Iredale, GloMinerals etc.) og det startet jeg med i en alder av 34/35. Bruker det fortsatt ikke hver dag, men oftere og oftere. Synes jeg bare får en jevnere farge i ansiktet uten at man kan se at det er noe der, perfekt. 
Og jeg har til og med våget meg til å spørre om råd i Steen og Strøms første etasje etterhvert, det gikk helt fint. De behandlet meg som en hvilken som helst kunde, ikke som et utskudd som jeg trodde på forhånd. 
tenkte jeg skulle prøve en sånn som det du bruker, men det var jo en million toner å velge mellom, og det var ikke lett ut fra navnet.
Jeg type lys (ikke melkehvit, men lys, nordisk hud, blå øyer, og hadde blondt år da jeg var yngre - nå kommunefarget, men som oftest en eller annen form for bleking. )