|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Tips til bryllupspynting?
Oh!
|
|
|
#2 |
|
Salt in the rainbow
|
Hvor mange gjester skal dere ha? 12 holder sikkert lenge! Også kan du spe på med små syltetøyglass og norgesglass. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kommer med så mange gode ideer! Her skal jeg virkelig følge med.
|
|
|
#6 |
|
Salt in the rainbow
|
Jepp! Og telys kan man også ha i små glass, f eks sånne små tomatpureglass. Bare husk å ta av etiketten først. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til bryllupspynting?Salt har funnet frem mye fint! Duken Spoon tipser om har jeg også brukt mye. Blant annet brukte jeg den på et kakebord - dekket bordet først, og hadde så en lengde til som jeg bare danderte oppå i en kabel, litt sånn rufsete. Dermed fikk jeg høyde på bordet. I tillegg var det stilig å bruke duken der vi satt og spiste, for jeg kunne la et par meter henge ned fra bordet - den er så billig at et par meter fra eller til merkes ikke. Det ble litt sånn rufsete romantisk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
![]() |
Sv: Tips til bryllupspynting?Jeg er også veldig glad i lilla og hadde innslag av lilla i blomstene. Ellers hvite lys, stoffservietter, duker og fattigmannssølv telysholdere og glassperler strødd på duken. Sammen med Lovehearts som vi la ut over duken. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|