Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Treåringer på rypejakt.

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 19:53   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pøh. Det er veldig trist når noe dør. Hvordan man kan si det er GØY begriper jeg ikke. Et liv som forsvinner er ikke gøy.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 19:55   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Pøh. Det er veldig trist når noe dør. Hvordan man kan si det er GØY begriper jeg ikke. Et liv som forsvinner er ikke gøy.

Men for lat til å være veggis er du?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 20:33   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syns det hadde vore kjempebra eg om Lars fikk vere med på rypejakt. Her i huset ladde både far og son opp til at han kan vere med på hjortejakt. Dei har blitt enige om 6 år

Sitron, slike argument om at det er trist når noko døyr må du lenger ut landet med. Kall meg gjerne kald og lite empatisk, men eg syns ikkje det er trist at dyr døyr.

Gammel 27-09-06, 21:02   #4
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Eldstejenta vår var med på rypejakt da hun var 8 år, og hun syntes det var spennende.
Tror ikke jeg ville hatt med en gjeng med barnehagebarn. Ser for meg at det kan være en sikkerhetsrisiko hvis det er snakk om 10-15 barnehagebarn som løper vilt rundt, men det var kanskje bare noen få?

Jeg har forresten mye bedre samvittighet når jeg spiser rype enn når jeg spiser kylling.

Gammel 27-09-06, 21:13   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men for lat til å være veggis er du?

Ja. Kjøttet ser nemlig ikke ut som et dyr i butikken. *dobbeltmoralsk*

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 21:19   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig i alt glitterchick sier og synes ikke rypejakt er verre enn fisketur. Som jeg naturligvis heller ikke ville reagert på.

Alt som får barna ut i naturen er bra spør du meg. Det er ganske mye fjelltur i forhold til hvor mye skytiing det er på rypejakt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.