Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kald i Ecco Goretex?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-07, 22:52   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kald i Ecco Goretex?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Ja, jeg er redd det er for trangt og for lite luft som kommer til. Han bruker jo tynn ullstrømpebukse pluss ullsokker (noen ganger tynne andre ganger litt tykkere. Aldri den tykkeste typen). Det blir vel altfor tynt om jeg bare bruker tynn strømpebukse, eller?

Da han fikk skoene i november var de for store til ham så jeg håpte de skulle holde denne vinteren. I det minste godt at det er salg på vintersko nå.

Hos oss funker det bedre uten ull nedi Goretexen. Vi bruker ull-longs, ulvangsokk (som er en blandingssokk) rett på foten og så GoreTex-sko.

Med ull blir han klam og kald.

Få de på butikken til å sjekke hvilken størrelse han bør ha.

Sist redigert av Kirsebær : 23-01-07 kl 22:55. Årsak: skrivefeil...
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.