Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har jeg med i stedet for kake til 50 mennesker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 11:00   #1
Albertine
Passiv

Standard

Sv: Hva har jeg med istedet for kake til 50 mennesker?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Er du Gud?

Nei, bare en venn i nøden. Hva med en sjokoladekake og en vanlig skuffkake, Bæret?

Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 11:05   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Nei, bare en venn i nøden. Hva med en sjokoladekake og en vanlig skuffkake, Bæret?

Jeg får liksom ikke helt til å si ja takk. Jeg føler at du har fikset så mye for meg den siste tiden og alt du får tilbake er en rar Kirsebær som ikke tar vare på deg i det hele tatt.

Gammel 26-01-10, 11:07   #3
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Har dere ovn på jobben? I såfall kan du kjøpe bakverk i frysedisken og varme i 10 min og vips har du masse fint å by på.

Betyr dette at gutta på jobben ikke lenger kommer til å få kosemose sms'er fra sjefen sin?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 11:16   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Har dere ovn på jobben? I såfall kan du kjøpe bakverk i frysedisken og varme i 10 min og vips har du masse fint å by på.

Ikke ovn på jobb, dessverre.

Sitat:

Betyr dette at gutta på jobben ikke lenger kommer til å få kosemose sms'er fra sjefen sin?

Det betyr det. Både fordi jeg ikke kommer til å være her lenger og fordi han litt furtne sms-sjefen ikke kommer til å være her lenger han heller.
Men jeg sender ham selvsagt en klissen hadet-sms før vi slutter. Det skulle da bare mangle.

Albertine, jeg blir helt satt ut og sånn. Jeg er fremdeles helt overveldet etter forrige stunt du kjørte, og føler at det er min tur å gjøre deg glad nå. Også får jeg liksom ikke til det. Nå. Jeg skylder deg glede, på et vis.
Det fine er jo at gjeld renter seg når det er fingjeld også, så når jeg kommer tilbake til saker og ting igjen så skylder jeg deg supermasse glade saker.

Men jeg skal fikse denne kakeseansen selv. Du er utrolig fin som tilbyr deg slikt lett som en plett. Men jeg er i gang med så mye snålt for tiden, at jeg skal finne ut av litt baking også, kanskje.

En sjokoladelangpannekake, og noe annet. Finnes slik skuffkake du snakker om som torovariant også? Pynter man den med noe, eller er den bare slik den er?

Gammel 26-01-10, 11:18   #5
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Den Møllerens kakemix uten melk og egg er kjempegod altså! Blir ikke tørr, er saftig og god selv dagen etter.

Gammel 26-01-10, 11:19   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Den Møllerens kakemix uten melk og egg er kjempegod altså! Blir ikke tørr, er saftig og god selv dagen etter.

Ja, det har jeg egentlig fått med meg. Møllerens er bedre enn Toro, for eksempel. Men hos meg heter alt slikt bakegreier Toro.

Gammel 26-01-10, 11:22   #7
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Åja.. Jeg hadde visst ikke lest lenger opp at du hadde fått anbefalt Møllerens.

Gammel 26-01-10, 11:20   #8
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hva med de små vannbakkelsene som ligger i frysedisken, tiner på et blunk og er veldig gode. Fruktsalat med vaniljesaus er også godt og enkelt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 13:21   #9
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men jeg sender ham selvsagt en klissen hadet-sms før vi slutter. Det skulle da bare mangle.

BRA!! Jeg tror du kommer til å bli savnet "på gølve'"

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18.