Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En artikkel til ettertanke ...

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-10, 19:48   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: En artikkel til ettertanke ...

Jeg leser den og får visst helt andre følelser enn alle andre. Jeg har en slektning som sitter sånn. Dønn og helt og holdent aleine. Det er ingen som kommer til å savne henne den dagen hun dør og det kan fort skje at hun begraves i stillhet.

Synd?
Jo. Det er jo synd. Men det er også resultatet av et langt liv med den eneste målsetningen å lage helvete så hett som overhode mulig for alle som forsøker å være snill mot henne. Vrang vilje, raseri, fyll og spetakkel fra morgen til kveld.

Jeg la merke til at søsteren til han her ikke slapp han inn en gang han oppsøkte dem. Det skinner gjennom at hun var redd fordi hun hadde barn.

Jeg tenker at jovisst er det dypt tragisk at ingen i samfunnet har som jobb å legge merke til de som dør - men at de pårørende forsvinner en etter en ut av livet til noen mennesker det ser jeg visst annerledes på enn mange andre.

Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.