|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?Men jeg må bare spørre: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?
for min del var det som følger; jeg ønsket meg voldsomt egne barn, og hadde prøvd i flere år uten resultat, og begynt å forsøke å prossesere hvordan jeg skulle takle det dersom jeg aldri fikk egne barn. Hele greia med babyer var fryktelig sårt for meg, og det som virkelig kunne totalt ødelagt bryllupet mitt var en pludrende eller gråtende baby som stjal oppmerksomheten under taler el.liknende.
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Kan vi ha med baby i bryllup?
Jeg er ikke så firkanta at jeg ikke ser den altså, men selv har jeg aldri hatt noe sovebaby så for meg er babyer noe som lager lyd og krever oppmerksomhet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|