Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bæsjer du på jobb?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Bæsjer du på jobb
Ja 205 81,67%
Nei 46 18,33%
Deltakere: 251. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 22:56   #1
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bæsjer du på jobb?

Lesestoff er viktig. Ellers blir det jo fort kjedelig. Ei saa peittää.

Gammel 01-02-10, 23:01   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Neida, du har jo: Må ikke tildekkes – Får ej övertäckas – Do not cover – Ne pas couvrir – Non copire – Nicht zudecken – Niet bedekken - Ei saa peittää - og så kan man sitte og øve på uttale.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:04   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der være manneting. Definitivt. Hvorfor i all verden skal bæsjing ta særlig mer en 30 sek? Er alle menn kronisk opstiperte?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:11   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Gale, gale mennesker. Jeg bæsjer når jeg må bæsje, enkelt og greit.

Når det er sagt, unngår jeg doen på jobb som best jeg kan, fordi min luktofobiske kollega fullstendig går bananas og sprayer med flere luftfriskere med jevne mellomrom hele dagen, i frykt for at hun av vanvare skal få et viff av bæsjelukt...

Gammel 02-02-10, 00:09   #5
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ha ha, min sjelefrend. Den teksten har jeg også lest noen ganger på "gjestedoen" hos mine foreldre.

Jeg har ingen problemer overhodet med å bærsje på jobb, kjøpesenter, hyttetur, hos venner, you name it.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 09:59   #6
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må man så må man. Men jeg har ikke alltid hatt et så avslappet forhold til det.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:33   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Neida, du har jo: Må ikke tildekkes – Får ej övertäckas – Do not cover – Ne pas couvrir – Non copire – Nicht zudecken – Niet bedekken - Ei saa peittää - og så kan man sitte og øve på uttale.

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Ha ha, min sjelefrend. Den teksten har jeg også lest noen ganger på "gjestedoen" hos mine foreldre.

Jeg har ingen problemer overhodet med å bærsje på jobb, kjøpesenter, hyttetur, hos venner, you name it.

Sjelevenner! Ingen problemer her forøvrig.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:52.