|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
snart helsesøster
|
![]() Problemer med å skrive ut mail fra vedlegg, får ikke åpnetNoen som kan hjelpe meg her? Det virker ikke som om vi har det programmet som det er skrevet i. Men selv om jeg skriver feks en CV på min laptop, og mailer det til meg selv, og prøver å skrive det ut på det stasjonære, så får jeg det ikke til.
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Problemer med å skrive ut mail...fra vedlegg, får ikke åpnet.Hva slags fil er det? Hva heter den på slutten (.xxx)?
![]() |
![]() |
#3 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Problemer med å skrive ut mail...fra vedlegg, får ikke åpnetdocx, kan det stemme?
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Problemer med å skrive ut mail...fra vedlegg, får ikke åpnet
Det er et Word-format som kom med Word 2007, for å åpne det med en tidligere versjon av Word må du enten lagre det i et format kompatibelt med eldre versjoner (sikkert et valg i «lagre som»-menyen), eller gjøre dette med den gamle Word-versjonen: http://office.microsoft.com/en-us/wo...444731033.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Problemer med å skrive ut mail fra vedlegg, får ikke åpnetEller du kan installere OpenOffice, det kan brukes til å åpne .docx-filer. Det pleier jeg å gjøre.
![]() |
#6 |
Frafallen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Problemer med å skrive ut mail fra vedlegg, får ikke åpnetEventuelt kan du konvertere det til et lesbart format gratis på nettet: http://docx-converter.com/
![]() |
#7 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Problemer med å skrive ut mail fra vedlegg, får ikke åpnetF..n også. Nå har jeg prøvd alt her, greier det ikke. Noen som kan hjelpe meg? Jeg kan evt maile det til en av dere?
![]() |
#8 |
lurer
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Problemer med å skrive ut mail fra vedlegg, får ikke åpnetsendt prikk
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|