Sv: Fluortabletter farlige?
Selvsagt har staten en plan om å ta livet av hele befolkningen sakte, men sikkert. Er ikke det innlysende? Da slipper de å bygge barnehager, skoler, veier, sykehjem.. ja får ikke skatteinntekter heller da, men oljen er der jo, så da kan myndighetene, som selvsagt ikke spiser fluor, leve livets glade dager...
Eller... ehh... ikke det nei?
Rådene er ikke helt enige om når man skal begynne heller da, noen sier fra de får tenner, andre ikke før de er tre år, og ei jeg kjenner fikk beskjed av tannlegen sin om å vente til ungen hadde fått alle tennene. Alle tennene? "alle" hva? Melketenner? Jeksler? permanente tenner? Visdomsjeksler? Jeg har enda ikke fått alle mine visdomsjeksler, men jeg tror jeg er gammel nok til at jeg burde få en form for fluor...
Guttungen er 1,5 år, har ikke fått alle sine tenner, men får en flourtablett nesten hver dag. Han elsker dem, men han er ikke avansert nok til å skru opp boksen enda (Det med å skru opp fatter han visst ikke...) så enn så lenge er de trygge. Og selvsagt plassert utenfor rekkevidde.
Jeg fikk flour i min oppvekst, og lever. Ikke fikk jeg et eneste hull i tennene heller, før i svangerskapet. Tror ikke staten sakte forgifter meg, og ikke har jeg hjerneskade heller.