|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke steder i Norge bør unger få med seg mener du?Jeg har ikke noe behov for at gutta mine må se det eller det stedet. Jeg er nok ikke så veldig lojal ovenfor mitt eget land. Foreløpig drar vi dit vi voksne vil og legger deretter opp ferien etter ungene. Som regel ender det opp med en eller annen "syden" eller Danmark. Jeg synes ikke det er så mange morsomme steder i Norge. Selv har jeg ikke vært lenger nord enn Stjørdalen. Jeg skulle gjerne vært lenger nord, men solavhengig som jeg er om sommeren så tar jeg ikke sjansen på ferie med bare drittvær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Hvilke steder i Norge bør unger få med seg mener du?
Og hvordan vet du at det ikke er mange morsomme steder i Norge om du ikke har vært lengre nord en Stjørdalen?
![]() |
#3 |
Jeg har ikke noe behov for å finne det ut. Jeg drar helle til steder der jeg vet det er steder som er morsomme. Feks Danmark. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ja det kan du godt få lov til å synes. Jeg drar heller ut av landet. Som sagt er jeg ikke spesielt lojal ovenfor landet jeg bor i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvilke steder i Norge bør unger få med seg mener du?Finnmark
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 14-02-10 kl 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke steder i Norge bør unger få med seg mener du?Jeg føler at mine må gå Besseggen, men det er jo helst for litt større barn.
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Hvilke steder i Norge bør unger få med seg mener du?Ulvik og svartisen og områdene rundt de stedene.. En tur med hurtig ruten også kanskje.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvilke steder i Norge bør unger få med seg, mener du?Oslo, bør man få med seg, helst noen ganger i løpet av oppveksten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvilke steder i Norge bør unger få med seg, mener du?
Enig. Jeg syns søringer skulle fått skattefradrag for å reise nordover på "studietur". Se hvordan det er her. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|