|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?1 og 2 er artige, 3 er bare trist. (Kjenner / kjente en 3er i virkeligheten. Det var ikke noe koselig historie.)
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Enig. Og har hatt en type 3 i nær familie, "du tror det ikke før du får se det" fikk en helt ny mening.
|
|
|
#3 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Type 1 og 2 kan være underholdende å leke litt med.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Eller om man tror man står alene. Enkelte troll er ganske flink til å spille aktører opp mot hverandre, så det ser ut som om man er den eneste som reagerer, den eneste som er teit og har feil og suger. Selv om sannheten er en annen, så blir man blind for den i trollets vold.
|
|
|
#5 |
|
© All rights reserved
|
Jeg er både enig og uenig med deg. Noen lyver så de tror det selv, og føler seg fryktelig sveket og urettferdig behandlet om andre beskylder dem for løgn. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Helt konge
|
Du har selvsagt et godt poeng. Men har man gått så langt inn i denne fantasiverden at man ikke lenger klarer og skille er man ganske psykisksyk. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Leser
|
Det er ikke så veldig uvanlig. Mesteparten av livene våre foregår tross alt mellom ørene våre. Hvordan forholdet mitt til foreldrene mine, søstrene mine, barna mine og mannen er, er jo i hovedsak en mental konstruksjon. (Det er jo også helt vanlig at når en ber om skilsmisse, er den andre helt himmelfallen fordi "man har det jo så bra".)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|