|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: ErgoRapido?Helt elendig produkt. Jeg solgte vår for ikke så lenge siden, når den ikke klarer å suge opp et riskorn en gang omtrent, da er det ikke mye å ha. Jeg har faktisk hatt denne støvsugeren to ganger. Førset gang for kanskje 5 år siden. Elendig sugekapasitet så jeg solgte den på finn. I fjor høst tenkte jeg at nå har produktet sikkert vært gjennom de verste barnesykdommene og produsenten har klart å lage et produkt som faktisk virker. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: ErgoRapido?Vår funka bra i starten, så gikk det dårligere. Jeg tror det skyldes at hår og støv setter seg fast i den børsten som snurrer rundt under støvsugerhodet. For at den skal suge opp, må den børsten går rundt. Det gikk i alle fall mye bedre etter at jeg renset børsten skikkelig. Men hårstrå kan jo sette seg fast uten at det synes så lett, og kan være vanskeligere å fjerne?
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: ErgoRapido?Jeg er IKKE fornøyd med vår ErgoRapido. Den tar ikke sand, riskorn og andre litt større ting enn lett husstøv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: ErgoRapido?
Enig med du. Den kaster smulene rundt omkring. Eneste som duger sånn passe er hybelkaniner.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: ErgoRapido?Min tar det den skal ta, så superfornøyd så langt. Selv om jeg ikke har den aller sterkeste - 14v, men 12v. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|