Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hos legen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-10, 22:49   #1
amelia
Superaktiv

Medlem siden: Aug 2007
amelia er litt kulamelia er litt kul
Standard

Sv: Hos legen

He,he. Minner meg om min pinlige MR opplevelse. "Da kan du kle av deg" sa den hyggelige mannlige sykepleieren som viste meg inn i omkledningsrommet. "Bare vent her, så kommer jeg tilbake når det er klart", sa han og lukket døren. Jeg gjorde som fortalt jeg og tok av meg på overkroppen (skulle ha MR for nakken). Har jo lest at de er veldig nøye med metall (øredobber, piercing o.l) så tok av alt "stashet" og ventet tålmodig. Synes det var litt rart at det ikke var noen sånne frakker der til å ta utenpå da, men.. Så banket sykepleieren på og jeg sto som sagt klar der uten en tråd på overkroppen. Da utbryter han perpleks; "Du kan beholde genseren på da. Det er bare BHen som må tas av!" Å ja. sier du det, ja? He,he. *Trodde jeg skulle synke gjennom gulvet*

amelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 23:02   #2
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg brukte en periode en hel buksedrakt. Hadde en genser over som jeg tenkte jeg bare skulle ta på meg når buksedrakten var tatt av. Men gyn. hadde jo ikke omkledningsrom. Så der sto jeg da, i bare bh`en og så sånn passe smart ut.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-10, 23:22   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.