Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd vinter/vår 2010

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-10, 22:34   #361
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd vinter/vår 2010

Fargen var bare nydelig!

900kr. Jeg kjøpte den i butikken, men den finnes i nettbutikken og tror jeg.

Min bruker 92 nå, men også 98. Jeg kjøpte 104. Den er ikke reima stor i størrelsen, mer normal.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 23:32   #362
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Fargen var bare nydelig!

Min bruker 92 nå, men også 98. Jeg kjøpte 104. Den er ikke reima stor i størrelsen, mer normal.

Takk! Da tror jeg det blir 104. *løper og kjøper*

Gammel 20-02-10, 23:36   #363
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Jøss så mye fint de hadde fått der!
Synes det var litt treige klær der før, men har var det mye kult. Må ha noe med å gjøre at venninna mi har begynt å designe for dem

Ja, de hadde mye fint der. Det har nok sikkert en sammenheng.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-10, 23:48   #364
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Fargen var bare nydelig!

Fin dress!
Tenkte jeg skulle se hvilke str. de har denne dressen i men kan ikke finne den i nettbutikken.
Vet du hvor høyt opp de går i str.?

Gammel 21-02-10, 01:14   #365
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

122 står det: http://www.polarnopyret.se/Shop/Prod...ionid=outdoors

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 16:04   #366
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Bilstol til tuppa, kjøpt på bil x-tra til den nette sum av 999,-
Skal visst ha vunnet en del tester:

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 16:11   #367
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

i fargen Corall
Jakke i purple
Kjole i purple
I purple

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 16:15   #368
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tunika i purple
Jeans

Samt en hvit tights og sokker. Husker ikke helt om jeg bestilte en capribukse også

Blir nok mer herfra, men vil sjekke hvordan str på klærne er først

Gammel 21-02-10, 22:10   #369
LiKa
Spent ?

LiKa sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

De var kule !
Hvor, pris?

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 22:21   #370
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LiKa, her.

De var kule !
Hvor, pris?

www.pompdelux.no

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-10, 23:24   #371
Ema

Ema sin avatar

Standard

Liljekonvall: Det var mye fint du har bestilt. Har vært flere ganger inne på den siden å siklet.

Gammel 22-02-10, 00:08   #372
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Liljekonvall: Det var mye fint du har bestilt. Har vært flere ganger inne på den siden å siklet.

Var innom der første gang i går kveld, da jeg fikk høre om nettsiden her inne.....og vips så hadde jeg visst handlet

Men fine priser på klærne da ..trodde Pomdelux var dyyrt...

Gammel 22-02-10, 00:10   #373
Ema

Ema sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Var innom der første gang i går kveld, da jeg fikk høre om nettsiden her inne.....og vips så hadde jeg visst handlet

Ja, jeg ble positivt overrasket over prisene.

Gammel 22-02-10, 00:37   #374
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Ja, jeg ble positivt overrasket over prisene.

Jepp. Utrolig snille priser på sinnsykt fine klær. Det kan forsvares at jeg svei av noen kroner der inne.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 00:52   #375
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jepp. Utrolig snille priser på sinnsykt fine klær. Det kan forsvares at jeg svei av noen kroner der inne.

Finnes alltid en god begrunnelse for å kjøpe klær ......

Fikk forresten Nanook dress i posten her om dagen, og den virker kjempebra !! (når skiftet de forresten navn til Isbjørn ?? Står fremdeles Nanook på min.....kanskje derfor den var satt ned i pris - hvilket ikke spiller noen som helst rolle for min del, synes faktisk Nanook var et myye kulere navn )

Gammel 22-02-10, 01:11   #376
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Finnes alltid en god begrunnelse for å kjøpe klær ......

Fikk forresten Nanook dress i posten her om dagen, og den virker kjempebra !! (når skiftet de forresten navn til Isbjørn ?? Står fremdeles Nanook på min.....kanskje derfor den var satt ned i pris - hvilket ikke spiller noen som helst rolle for min del, synes faktisk Nanook var et myye kulere navn )

Jeg er ikke sikker på det navnebyttet jeg altså. Lurer på om de egentlig byttet i høst men kommer til å selge klærne med Nanook på så lenge de har av det på lager. Jeg synes og Nanook er kulere enn Isbjørn og foreløpig har vi bare klær med Nanook på enda jeg har handlet jevnt og trutt i hele vinter.
Så bra du likte dressen. Håper den står til forventningene etter å ha vært i bruk en stund.

Venter på vårdressen jeg nå. Venter og venter..

Gammel 22-02-10, 01:20   #377
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Jeg er ikke sikker på det navnebyttet jeg altså. Lurer på om de egentlig byttet i høst men kommer til å selge klærne med Nanook på så lenge de har av det på lager. Jeg synes og Nanook er kulere enn Isbjørn og foreløpig har vi bare klær med Nanook på enda jeg har handlet jevnt og trutt i hele vinter.
Så bra du likte dressen. Håper den står til forventningene etter å ha vært i bruk en stund.

Venter på vårdressen jeg nå. Venter og venter..

Blir nok et todelt vårsett her etterhvert også.....vinterdressen blir nok ikke brukt før til vinteren igjen .

Legg ut bilder når du får klærne da

Gammel 22-02-10, 01:25   #378
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Blir nok et todelt vårsett her etterhvert også.....vinterdressen blir nok ikke brukt før til vinteren igjen .

Legg ut bilder når du får klærne da

He he. Jeg har lagt ut bilde av dressen, tidligere i tråden her. Det er lenge siden jeg bestilte den, men den måtte bestilles fra leverandøren så det tar litt tid. Grønn og svart, helt lik vinterdressen.
Vi har det meste Nanooktøyet som er å få kjøpt i hus nå, kremt, så i vår blir det nok bare ei trapperbukse vi kommer til å handle for det kommer masse snacks til høsten fra dem.

Gammel 22-02-10, 12:04   #379
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

He he. Jeg har lagt ut bilde av dressen, tidligere i tråden her. Det er lenge siden jeg bestilte den, men den måtte bestilles fra leverandøren så det tar litt tid. Grønn og svart, helt lik vinterdressen.
Vi har det meste Nanooktøyet som er å få kjøpt i hus nå, kremt, så i vår blir det nok bare ei trapperbukse vi kommer til å handle for det kommer masse snacks til høsten fra dem.

Har du sett høstens kolleksjon ?? Kanskje jeg skal vente litt med enda ett sett skall klær da

Gammel 22-02-10, 12:17   #380
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Har du sett høstens kolleksjon ?? Kanskje jeg skal vente litt med enda ett sett skall klær da

Jeg har sett bittelitt av den, og fått litt inside info.
Det kommer urolig kule skallejakker, al'a de gammeldagse norske anorakkene, skianorakkene, de med pels på hetta. Vet du hvem jeg mener?
De kommer i ensfarget rød og ensfarget petrol.
Det kommer og en del kjempekule luer.
Og vinterdressene kommer visst i nydelige nye farger.
Titt litt her så ser du litt av det nye. Du ser anorakkene, og noen av luene.

Nederst på bildet ser du og den hele skalledressen jeg får, den som er eplegrønn og svart.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.