Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Glitterchick gets her license

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-10, 14:44   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glitterchick gets her license

Det går opp og ned. Forrige time skulle være en slik vurderingstime, og jeg kjørte så dårlig at hadde det vært oppkjøring så hadde jeg strøket. Hodet mitt fungerte virkelig ikke, og jeg holdt på å kræsje med en taxi, kjørte rykkete og nappete, så ikke skilt, ble stresset av den andre trafikken og what not. I tillegg hadde jeg feil sko, noen med skikkelig tykk såle og det var så vanskelig å kjøre med.

Grunnen var nok at jeg hadde drukket to øl kvelden før og selv om jeg var langt fra full, og kjøretimen var på ettermiddagen dagen etter, så tror jeg at jeg kan konkludere med at jeg ikke er i stand til å kjøre dagen etter jeg har drukket alkohol, selv om det er innen for gode marginer med tanke på promille.

I morgen er det langkjøring, så jeg skal legge meg tidlig, lage fornuftig matpakke og håpe at den dårlige timen sist var forbigående.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
førerkort, lappen

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.