|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Quiet, please
|
Sv: Shabby chic, in eller ut?
Da kommer et til her - ja, det du viser til er ypperlige eksempler på s-c. Av de mer vellykkede eksemplene på denne stilen,synes jeg, iom. at det ser ut til at det er ekte gamle ting, og er plassert i et hus som kler det. Veldig enig med Fnatten. Jukse-shabby-chic i jukse-gamle hus (gjerne med sånne franske tak) er noe av det mest kvalmende jeg ser.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så art deco-stil passer KUN i hus bygget i ekte Art Deco-stil også da?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Shabby chic, in eller ut?Å blande stiler går helt fint. Men å klaske på med Shabby Chic i et minimalistisk hus ala ren funkis etc. blir jo bare rart. Men det går an å myke opp det minimalistiske på en moderat måte, like gjerne som det går an å gjøre det omvendt. Gammel sveitservilla med ren minimalisme ville også blitt rart, men man behøver ikke dermed sagt sprenge huset med møbler og stasj. |
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Shabby chic, in eller ut?Disse stolene var fiiine |
|
|
|
#5 |
|
Quiet, please
|
Det var ikke det jeg sa i det hele tatt. Jeg liker bare ikke sånn jukse-gammelt. Blanding av stilarter må nesten til for at jeg skal synes det er stilig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|