Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Var denne sofaen fin?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-10, 11:04   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var denne sofaen fin?

Den er nok god til å kamuflere flekker, ja. Men hva gjør man egentlig med den sjeselong-delen når man har gjester? Blir man sittende ved siden av hverandre og noen uten ryggdel? Bill. mrk. "Stor familie"

Gammel 25-02-10, 12:36   #2
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Den er nok god til å kamuflere flekker, ja. Men hva gjør man egentlig med den sjeselong-delen når man har gjester? Blir man sittende ved siden av hverandre og noen uten ryggdel? Bill. mrk. "Stor familie"

Pfft, de får sitte å balansere
Vet ikke helt om det blir denne enda, for du har et poeng for å si det slik

Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:07   #3
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Jeg sitter alltid på den med beina opp når vi ikke har gjester. Favorittplassen min! Ang. fargen så har jeg til nå foretrukket en litt mindre "spraglete", men lurer på om smaken min holder på å endres litt. Sofaen i forhold til formen er helt min stil!

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-10, 23:12   #4
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi hadde en sofa med den størrelsen før, og den var litt upraktisk, få sitteplasser. Den vi har nå ligner litt på deres, men er bredere. Har dere plass til noe bredere?

Husk å sjekke at stoffet ikke er så syntetisk. Jeg er misfornøyd med Bohus-sofaen vi kjøpte, stoffet ligner litt på den du har bilde av. Sånn vevet beige. Syntetisk er vel mer slitesterkt, men barna får elektrisk støt og håret til alle kanter om det herjes litt oppi der. Og sofaen nupper også.

Neste gang blir det ull eller bomull, evt skinn. Savner Ikea-sofaen med vaskbart og utskiftbart! trekk.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.