|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er her
|
Sv: Ganske motløs ang. førerkortetTa med deg en bil samt en som har hatt lappen i de påkrevde 5 år og kjør til en diger parkeringsplass eller lignende med god plass. Sett deg inn i bilen og prøv deg frem. Du vil i løpet av en stund klare å lære deg å koordinere hele bilkjøringen på et vis som gir deg troen på at dette klarer du. Og øvelse gjør mester, rett og slett.
|
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Ganske motløs ang. førerkortetStå på og ikke gi deg! Du greier det til slutt og når du står der med "lappen" i hånda er alt det vonde glemt (Hmm.. dette minnet meg om det de sier om fødsler!?) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ganske motløs ang. førerkortetDet kommer til å gå kjempefint!
|
|
|
#4 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ganske motløs ang. førerkortetJeg var ganske håpløs ganske lenge, dessuten i 30-årene og tydeligvis ikke like poppis blandt kjørelærerne som 18-åringene som hadde øvd seg masse med foreldrene sine. I tillegg ble jeg alltid så innmari søvnig når jeg kjørte - jeg har alltid slitt med bilsyke som passasjer, og trøtthet som sjåfør henger sammen med det.
|
|
|
#5 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ganske motløs ang. førerkortetHvis en ser bort i fra noen få skrekkeksempler, så kan alle greie å ta lappen. Du også. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Superbasinella
|
Sv: Ganske motløs ang. førerkortetTusen takk for oppmuntrende svar. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ganske motløs ang. førerkortetMin første kjøretime gikk rett i snøfonna på Jordal. Jeg styra og ordna noe voldsomt. Bremset med venstrebeinet og holdt på verre.
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ganske motløs ang. førerkortet
Kjørelæreren min mener at kjøreopplæring er den eneste "utdannelsen" noen skryter av å ha lite opplæring i.
|
|
|
#9 |
|
Epikur
|
Helt enig. Jeg har nesten ikke lest noe teori underveis, jeg tar en ting om gangen. Vikeplikt i lyskryss, feks. Rundkjøringer. Av og påkjøring på motorvei. Fletting. Filskifte.
|
|
|
#10 |
|
Superbasinella
|
Sv: Ganske motløs ang. førerkortetNå har det seg sånn at jeg har brukt de siste 4-5 ukene på å lese og lese og lese. Jeg er livredd for at jeg kommer til å glemme om jeg slapper litt av med det. Jeg har bestemt meg for å ta teorien i neste uke, klarer jeg den ikke da så får jeg vente litt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#12 |
|
Truth is in the x-files
|
Signerer dette. Det ER mye å holde styr på, og det kan være mye penger å spare på å lære seg de motoriske ferdighetene godt før man begynner å ferdes i trafikken.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|