|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ganske motløs ang. førerkortet
Kjørelæreren min mener at kjøreopplæring er den eneste "utdannelsen" noen skryter av å ha lite opplæring i.
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Helt enig. Jeg har nesten ikke lest noe teori underveis, jeg tar en ting om gangen. Vikeplikt i lyskryss, feks. Rundkjøringer. Av og påkjøring på motorvei. Fletting. Filskifte.
|
|
|
#3 |
|
Superbasinella
|
Sv: Ganske motløs ang. førerkortetNå har det seg sånn at jeg har brukt de siste 4-5 ukene på å lese og lese og lese. Jeg er livredd for at jeg kommer til å glemme om jeg slapper litt av med det. Jeg har bestemt meg for å ta teorien i neste uke, klarer jeg den ikke da så får jeg vente litt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns du skal fokusere mer på at du skal forstå og bruke det du leser, ikke bare stå. Det gjør du lettere ved å ha kjørt litt. Det er ikke uten grunn at kjøreskolene anbefaler at du venter med teorien, altså. "Egentlig" skal man kjøre opp innen tre uker etter teoriprøven.
Der har du meg nå også. Min største frykt er at jeg skal kjøre ned et barn. Det kan jeg unngå ved å bli en flink og aktsom sjåfør, og øve masse med en flink kjørelærer. Jeg tenkte masse på det i begynnelsen, nå som jeg "skjønner" mer av mekanismene så har ikke den redselen et like klamt tak på meg, men den gjør at jeg er ekstra forsiktig rundt skoler og barnehager. Og det er jo ingen dum ting!
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |