|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Petter Northug | |||
Synes han er rå, og har egentlig sans for kommentarene. Krydder i sporten. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
73 | 45,91% |
Synes han er kjempegod på ski, men liker ikke kommentarene. |
27 | 16,98% |
Har ingen formening om han. |
40 | 25,16% |
Liker han ikke, og synes han burde holdt seg for god til å slenge kommentarer. |
19 | 11,95% |
Deltakere: 159. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg synes han hadde vært tusen ganger kulere om man kunne ane bittelitt selvironi noen ganger. Det er det lite av og jeg synes at sånne hanekyllinger er kjedelige i lengden.
![]() |
#2 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg syns han er herlig. Han er så vidunderlig udressert, og helt seg selv. Han blir fort nok farget av og formet av forventningene til pressen, og kommer nok han og til og oppføre seg pent og pyntelig. Kanskje. Tror vi har hatt noen slike råskinn innenfor sporten før også. Alberto Tomba, (Tomba La Bomba) var en av dem såvidt jeg kan huske. Tennis har også hatt noen storkjefta "småunger". Men merkelig nok er det disse kruttønnene som gjør det morsomt å se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Dronningen - jeg synes også det er stas med folk som er ukonvensjonelle.
![]() |
#4 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?
Er på linje med Elinblu og Esme. Han mistet meg litt den gangen han survet noe voldsomt over ikke å bli plukket til OL eller VM eller hva det nå var. Breial og uten særlig selvironi er ikke akkurat noe som tenner meg. Men det er kanskje ikke en nødvendighet å skulle tenne på menn i trikot heller.
![]() |
#5 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva synes du om Petter Northug og hans uttalelser?Jeg skjønner ikke de som virkelig lar seg hisse opp av Nordtugs uttalelser (hvis det virkelig er noen? Eller er det bare media som later som?). Who cares, liksom. Som oftest er det jo tydelig at det er for å provosere, eller en del av imaget hans.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|