|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnetime i svømmehallen?Da jeg vokste opp var det tilsvarende opplegg i svømmehallen her (ikke oppsyn i dusjen, da
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnetime i svømmehallen?
Ja men det er eldste jeg skal gå med og hun kunne bodd i vannet.
Det som bekymrer meg litt er at de visstnok ikke åpnet for "inngang" før presis hel, da skal vi liksom inn og kle av oss, i dusjen og på med badedrakt og badehette (som kan være et mareritt), og så ut i bassenget, og så opp igjen kvart på? Det blir vel ca. en halvtime i bassenget det, med tempoet til seksåringen.
|
|
|
#3 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Sv: Barnetime i svømmehallen?
Det skader jo ikke å prøve. En stund siden jeg har vært der, jeg sluttet å gå etter å ha bedt den sure "kleavdegdama" dra til helvete. Jeg dusjer alene, det har litt med overgrep og sånne ting å gjøre. Hvorpå jeg fikk beskjed om at hun hadde ansvar for at jeg vasket meg, så dette fikk jeg bare finne meg i. Det er da en public hall, må vite. Aner ikke hvordan det er med klepphallen.
Om du skal dra dit alene, på voksensvømming, er fremdeles dama inne i dusjen med deg, men du får svømme litt lenger.
Ja, merkelig nok. Jeg kan nesten ikke forstå at hun har lov. Jeg følte meg skikkelig invadert.
Du får ca en halv time i vannet, ja. Husk at på barnesvømmingene vrimler det med mammaer og unger, tenåringer og det hele, dermed blir det fort kø i dusjen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|