Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor mye verdt er NAF med veihjelp?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-10, 20:36   #7
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye verdt er NAF med veihjelp?

Vi betalte 1295,- den 1/2-10 og det er jeg glad for! (kr 100,- i rabatt fordi jeg er medlem av handicapforbundet.) Vi fikk stopp 31/1 og ble fraktet til nærmeste merkeverksted. Når verkstedet sa bilen var ferdig 10/2 og vi kom og hentet, men ikke kom lenger enn til mine foreldres hus så måtte de komme og hente bilen og kjøre den tilbake igjen. I tillegg betaler de jo for togbillettene t/r for å få hentet den igjen så jeg har fått full uttelling for medlemsskapet på bare 10 dager hvertfall! Tør ikke tenke på hva det ville kostet uten NAF-medlemsskap, vi har Gjensidige så vi har ikke annen veihjelp i forsikringen.

Jeg har dessuten benyttet meg av gratis advokathjelp og forbrukerservice der også, så jeg får full valuta for pengene nå. Nå skal det sies at ingen av oss kan å mekke bil da, så å få den hjem er ikke et alternativ.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.