|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor røff er leken på barneskolene, egentlig?
Hvorfor det, egentlig? Det blir da ikke noe mer akseptabelt fordi om det skjer andre steder. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor røff er leken på barneskolene, egentlig?Jeg har skolegutt i 2 klasse, og jeg har ikke inntrykk av at det er mye lekeslåssing. Jeg er jo ikke tilstede i friminuttene og sfo selv, men jeg hører aldri prat om det fra gutten vår og hadde det vært mye voldsomme episoder ville han nok sagt noe. Kanskje han er av de voldsomme...
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor røff er leken på barneskolene, egentlig?
Godt poeng.
|
|
|
#4 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Hvor røff er leken på barneskolene, egentlig?Det er lite røff lek her egentlig, i allfall lite som jeg ser selv. Det blir det satt stopper for ganske så kjapt når det skjer i følge gutta mine. Det mest voldsomme blir når noen setter i gang med "kongen på haugen " nå på vinteren. Det er ikke lov på skolen, men det er stadig noen som prøver seg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|