Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Egg-/sæddonasjon, ville du eller partneren gjort det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-10, 16:01   #16
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Egg-/sæddonasjon, ville du eller partneren gjort det?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg ville selvsagt donert bort egg. Jeg har vurdert å motta egg fra en annen kvinne, da ligger det liksom litt i pakken at jeg selv ville donert også.

Jeg er ikke enig i at det ligger i pakken å ville donere bort også. (Jeg vil jo gjerne adoptere barn, men jeg vil ikke adoptere bort et barn altså. ) Men altså, folk har forskjellige grenser. Noen kunne donert bort, men kunne ikke fått barn med donasjon selv. Andre kunne gjort alt. Noen ingenting. Og jeg synes ikke det er uetisk eller umoralsk å være villig til å ta imot den type hjelp uten å være villig til å tilby samme hjelpen til andre. Vi har alle forskjellige grenser, og det tenker jeg må være helt ok.

Selv kunne jeg i visse tilfeller gitt bort egg. Men jeg synes ikke det er ukomplisert. Jeg ville heller ikke blitt overvettes begeistret om min mann donerte bort sine celler.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:22.