Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke ti TV-serier

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-10, 21:20   #21
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke ti TV-serier

Battlestar Galactica
Blackadder
Buffy
Doctor Who (her tenker jeg bare på den nye, fra Eccleston og utover, men de gamle bør man sikkert strengt tatt også ha)
Firefly
Mad Men
Monty Python's Flying Circus
Six Feet Under
Sopranos
Veronica Mars

(Og sikkert The Wire, men den har vi ikke somlet oss til å se enda, så den føler jeg ikke helt at jeg kan stemme på.)

Gammel 14-03-10, 21:23   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Six Feet Under
LOST
Brideshead Revisited
Mot alle vindar
Twin Peaks
Sex and the City

Ellers er de tre første sesongene av Friends et must, men resten bør man IKKE ha i hus. Serien gikk skikkelig nedenom og hjem etter det.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 21:25   #23
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Six feet under
Twin Peaks
Sex in the City
Veronica Mars
Lost
Friends

Dette er serier jeg kunne funnet på å se flere ganger iallfall.

Gammel 14-03-10, 21:30   #24
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inspector Morse
The Inspector Lynley Mysteries
My Hero
Fawlty Towers
Black Adder
Black Books
Friends
The Simpsons
Six Feet Under
M*A*S*H

Gammel 14-03-10, 22:51   #25
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke vi utvide til topp 30?

Gammel 14-03-10, 22:52   #26
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

M*A*S*H*

Da er jeg happy.

Åh, Hawkeye!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:56   #27
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Mash, Red Dwarf, fader altså, det er mange.

Gammel 14-03-10, 22:59   #28
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1. LOST
  2. LOST
  3. LOST
  4. LOST
  5. LOST
  6. LOST
  7. LOST
  8. LOST
  9. LOST
  10. LOST

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 22:59   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh Red Dwarf hadde jeg glemt!

Gammel 14-03-10, 23:01   #30
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, altså, jeg bare venter på at Kif skal legge ut sin, sånn at jeg bare kan signere eller kopiere den. Men Matador, Cold Feet, Veronica Mars og MPFC er noen musts. Og "Det var en gang et menneske".

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:02   #31
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser aldri på serier, jeg ser ikke på tv overhodet, men jeg har planer om å begynne, så jeg leser tråden med stor interesse.

Hva bør jeg begynne med?

Jeg ser jo at jeg har sett noen av de som nevnes her, de gamle, gode, de som gikk da jeg var liten omtrent. Elsker de danske seriene som er nevnt her.

Jeg vil ha litt humor, trenger å le litt, derfor utgår ting som er krim, psycho og sånt. (Ikke Twin Peaks. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-10, 23:11   #32
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

1. Sopranos
2. Nikolai og Julie
3. The office
4. Mad Men
5. Cold feet
6. Extras
(7. Tudors)

Kommer ikke på flere "må ha" serier.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 07:14   #33
Albertine
Passiv

Standard

Jeg kan jo legge ut de jeg har da, og så supplere med det jeg ønsker meg:

1. Star Trek TNG (Ingen over, ingen ved siden)
2. M*A*S*H 4077
3. Sex and the City (Fortsatt uåpnet. )
4. Absolutely Fabulous
5. Fawlty Towers

Og så ønsker jeg meg disse:
6. Star Trek Voyager
7. Star Trek Deep Space Nine
8. Will and Grace
9. Three's Company
10. Kommisar Rex (fordi jeg har bodd i Wien og elsker å se scenene om og om igjen)

Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 08:25   #34
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

I uprioritert rekkefølge og beskåret til 10:
Quantum Leap
Jonathan Creek
MacGyver
The A-Team
Firefly
Stargate Atlantis
Star Trek Enterprise
Battlestar Galactica (1978-versjonen)
The Adventures of Brisco County jr.
Vi på Saltkråkan

Gammel 15-03-10, 09:09   #35
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Poirot
Sopranos
The Wire
Absolutely Fabulous
Corleone
Seinfeld
Band of Brothers
Krøniken
The Office
Cold Feet

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 09:57   #36
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

- Six Feet Under

Ingen av de andre som er nevnt her, har jeg sett. Å jo, nå ser jeg at Albertine nevner Hotell i særklasse! Må nok korrigere til at jeg ikke har sett noen serier som er laget etter 1993. Bortsett fra Etaten, som jeg synes er særdeles morsom.

Sist redigert av Bluen : 15-03-10 kl 10:03.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:03   #37
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Twin Peaks
Lost
Mot alle vindar
Men behaving badly
My socalled Life
Buffy
Angel
Inspector Lynley
The 70`s sho
two and a half men
Bones
Alle CSI
Big bang theory
My name is Earl

Det blir vel 10ish!
McLeod`s Daughters

Gammel 15-03-10, 10:07   #38
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pr. idag (dette endrer seg ofte)
- Futurama
- Two and a half men
- Seinfeld
- How I met your mother
- Big Bang Theory
- ER
- BBCs Pride&Prejudice
- Dexter
- LOST
- The Simpsons

Hederlig omtale: 3rd rock from the sun, That 70s show, Frasier, M*A*S*H, The Daily Show, Monty Python's Flying Circus, The Office (UK), The Extras, Family Guy/American Dad, Sex and the City, South Park, the X-files.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-10, 10:10   #39
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Vi har disse.

Lost
Frustrerte fruer
McLeods daughters
Huset på prærien ( )
Akutten ( )
Stargate Atlantis
Indiana Jones ( )
Greys
Friends

Ok, det får holde for nå. :stikker:

Gammel 15-03-10, 11:32   #40
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ville hatt:
-Grey's anatomy
-Judging Amy
-Six feet under
-LOST
-House
-West wing
-Chicago hope
-Friends (men kanskje ikke siden jeg har sett alle episodene så mange ganger at jeg nesten er lei)
-Star trek
-Brideshead

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.