|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Vårens joggeskoEmma har fått disse fordi de er kule, men det er jo ikke leke-leke sko.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vårens joggesko
Jojo, men de er ofte billigere vil jeg tro? Og er litt mer sånn bruk og kast, en stilige Hummelsko. Mener jeg da
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoFant disse til 350 danske. http://shop.hosmormor.dk/product.asp?product=4810 |
|
|
|
|
|
#25 |
|
ctrl+z
|
Kanskje vi rett og slett skal lete sammen en dag?
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Som du liker? Hva med barna da!
|
|
|
#28 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Vårens joggeskoVi har tidligere hatt Timberland sko til Lille, de er tettere rundt foten - ergo, mindre sand i skoen. Helt supre!
|
|
|
#29 |
|
ctrl+z
|
Sv: Vårens joggeskoJeg har samme erfaring som det, Trixie. Adidas er vel de Filosofen har slitt ut fortest. Ecco litt bedre, men ikke nok til at det kan forsvare prisen.
|
|
|
#31 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vårens joggeskoJeg har disse til Hannah i str 29.. som ble for store i fjor. Det er mer sånn sko som jeg tenker bruker "utenom" lekesko. Men mulig de blir for små i år, for hun er vel mer en 30 nå.
|
|
|
#32 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vårens joggeskoDisse hadde Hannah og Peder i fjor. Viking goretex.
|
|
|
#33 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoHvordan er vikingsko i fht ecco sine? Vet Viking-sko er noe bredere, men hva med lengde? |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårens joggeskoDisse kjøpte jeg til poden på 7,5 på lørdag, viking goretex, med en ny snodig snøringspatent. Guttungen falt pladask! 749,- på xxl (et par hundrelapper mer enn jeg hadde tenkt, men, men.....) |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
Hvorfor det? Jeg syns det er helt vanlige sko, jeg. Sko blir jo slitt uansett, og i størrelse holder de ikke mer enn en sesong. Jeg syns veldig ofte at kvalitet på sko henger sammen med pris, og er veldig lite begeistret for klamme, tunge og stive plastikksko.
|
|
|
#36 |
|
Erfaren nok
|
Ja, det mener jo jeg og. Derfor kjøper jeg forholdsvis dyre barnehagesko egentlig. Men jeg synes mange av de som er litt finere nettopp ser en del klammere ut, og med flatere såle?
|
|
|
#37 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
signerer nok her altså |
|
|
|
|
|
#38 |
|
ekstremt trøtt
|
|
|
|
#39 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vårens joggeskoJeg tror Vikingsko til 6-800 kr er ganske kvalitet og
|
|
|
#40 |
|
Glamorøs
|
Åja, sånn ja. De jeg viste er ganske greit oppbygget inni, bortsett fra kanskje Vans-ene. De brune og oransje Adidasene er litt flate, men de andre syns jeg virker som gode sko i skinn. Jeg er vant til både Adidas og Hummel selv, og hele skinnsko er selvsagt for varmt for de aller varmeste sommerdagene, men da bruker vi noe annet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|