Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør barn skjermes for nakenhet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-10, 17:27   #24
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør barn skjermes for nakenhet?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Ikke før de ber eksplisitt om det. :valser rundt: Og ikke når de har besøk og sånn.

Du vil skjerme dem for nakenhet når de ber eksplisitt om det, men ikke når de har besøk? Spenstig!

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Altså ta hensyn men ikke overdrevent hensyn. Ingen unger dør av å se en naken pupp eller tissefant, selv om de synes det er flaut. Det er forskjell på et glimt og å vakse rundt.

Jeg er her jeg også. :valser rundt for tiden: Men jeg regner med å fikse greit å ha på en boxer eller et håndkle når jeg løper rundt i huset når den tid kommer.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.