Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Votter

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-07, 19:42   #3
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Votter

Heh, må hun ha tommelen inni da?
Snuppa mi nekter å ha tommelen inni, det har hun alltid gjort. Fra hun var helt liten, når jeg tok den på henne med tommelen, har hun tatt ut tommelen selv i løpet av sekunder.
Nå sier hun når vi tar på votter "ikke tommeltott, mamma" (les; ikke tomeltott inni hullet sitt), og det er jo varmere.
Hun leker helt fint sånn. (jeg gjør det samme selv faktisk, og har helleri kke problemer med det)

Ellers har vi omtrent bare gullull votter, herfra; http://www.gullull.no/
Ullvotter inni, med vind/vann tett vott utenpå. Jeg synes de er bedre enn reima'ene, vi har reima som reserver, men de er vanskeligere å leke med for snuppa, også må vi ha ullvotter inni.
Det står at butikken er stengt, men er bare å maile dem, så får man kjøpt endå, jeg gjorde det for noen dager siden. (tilbud, 215,- for de nå, istedet for 239,-)

Jeg pleier forøvrig å "vrenge" vottene nesten før jeg tar på små barn votter, i bhg. ol. "vrenger" dem ned til man kan se tommelhullet liksom, så er det bare å putte hånda inni, og vrenge vottene tilbake oppover armene igjen.
Funker som bare det.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58.