|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Kasta ut av NorgeDa er det vel kriteriene som bør endres da kanskje. |
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kasta ut av Norge
Tja, jeg vet ikke, hvis advokaten hadde gjort en strålende jobb og gitt fra seg alle opplysninger og hadde uttalelser fra hennes lege og psykolog under behandling, og virkelig jobbet for hennes sak, så kan det jo hende det hadde vært nok, jeg er ikke så inne i regelverket.
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Sv: Kasta ut av NorgeJeg undres over at lege og psykolog tillater seg å bryte taushetsplikten og gå til media og fortelle om to mennesker (både mor og sønn) fysiske og psykiske helsetilstand. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Kasta ut av Norge
Du vet vel ingenting om de bryter den eller ikke.
|
|
|
#5 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kasta ut av NorgeJeg gråt så tårene trillet til morgenen, denne saken gikk sterkt inn på meg. Særlig setningene om da sønnen begynte å gråte fordi han trodde journalisten skulle ta dem med seg hjem til Norge.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|