Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Privat Praksis avslørte Greys

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 21:55   #1
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Privat Praksis avslørte Greys

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Det ble ikke avslørt noe som ikke er vist på TV2 fra før av da... i sesongavslutningen fikk vi jo se at George døde, og vi visste jo at Izzie hadde kreft...

Sånn jeg oppfattet det i sessongavslutningen så ble det ikke avslørt noe om hvem som overlevde evt. ikke overlevde. Jeg fikk ikke det med meg i allefall.

Skjønner at det går annerledes i USA og at de viser episodene samtidig der slik at det blir mer naturlig, men uansett kjedelig.

Gammel 26-03-10, 22:30   #2
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karina, her.

Sånn jeg oppfattet det i sessongavslutningen så ble det ikke avslørt noe om hvem som overlevde evt. ikke overlevde. Jeg fikk ikke det med meg i allefall.

Det var den måten jeg også oppfattet det.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 22:34   #3
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Hmm, kanskje jeg leste hvordan det var under noen av de blå spoilerne her inne?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.