Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Enkle knagger med sugekopp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 09:10   #1
Left
Passiv

Standard

Enkle knagger med sugekopp

Noen som vet hvor man får kjøpt det?
De har hatt det på Nille tidligere, men nå er de borte derfra.

Jeg ønsker meg flere, for kjekke å henge på speil etc. for oppheng av diverse. Dessuten er de fine å henge på dusjkabinettet også.

Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:11   #2
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkle knagger med sugekopp

Clas Ohlson? De har det meste har jeg funnet ut.

http://www.clasohlson.no/Product/Pro...x?id=143243084

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:13   #3
Left
Passiv

Standard

Ja, de der har jeg sjekket ut, men det er ikke slike jeg mener. De er med sugekoppen synlig, og bare en tynn, liten krok på.
Clas Olsson har alt ja - har en bror som jobber der, så jeg er innom der rett som det er

Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:20   #4
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Jeg ha noen fra Åhlens.

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:21   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Saape butikkene? Eller de har kanskje byttet navn nå? Men de butikkene som har alt mulig badestæsj. Der har de jo i alle former og utgaver.
Åhlens har sikkert og kan jeg tenke meg..

Gammel 26-03-10, 09:22   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt slike ting på Saape. Den butikken finnes på flere av de store senterne, i alle fall på det sentrale østland. De har mye lurt med sugekopp på. Vi har blant annet kjøpt en toalettrullholder med sugekopper, som sitter som støpt. De har alt fra helt enkle knagger og slikt, til mere fargerike typer.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:22   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hva med den badebutikken inne på Strømmen Storsenter da?

Gammel 26-03-10, 09:28   #8
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Ahlens

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:29   #9
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Våre er frå IKEA. Heilt basic - blank sugekopp og tynn blank krok.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:55   #10
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lucky Duck har mange kule!

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:57   #11
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt mange på Ica Maxi.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:20   #12
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg har noen som er helt enkle med sugekopp og en krok med god "sving" i, de er kjøpt på Mique. Ellers har jeg everlock fra Nytt og Nyttig.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 02:42   #13
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har prøvd Everlock og av alle tingene vi kjøpte var det kun 1 knagg som holdt i mer enn noen dager (enda vi vasket overflatene med salmiakk, vann, og you name it etter hvert som de slapp taket). Vi festet dem på fliser da. Fryktelig irriterende dårlig kvalitet.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 11:23   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Vi har prøvd Everlock og av alle tingene vi kjøpte var det kun 1 knagg som holdt i mer enn noen dager (enda vi vasket overflatene med salmiakk, vann, og you name it etter hvert som de slapp taket). Vi festet dem på fliser da. Fryktelig irriterende dårlig kvalitet.

Det samme har jeg opplevd, så de har vi droppet.
Men såpesjappa på Strømmen skal sjekkes ut.

Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 18:54   #15
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var i dag på Lucky duck og kjøpte en krok til å ha klut på. Festet den på flisene over vasken på kjøkkenet. Var så utrolig lei av at det hang en klut og skjulte blandebatteriet vårt. (Som vi har betalt i dyre dommer for..).
Kjøpte også reagensglass til å ha hver sin tannbørste i som jeg har hengt nedert på speilet.

Gammel 27-03-10, 18:56   #16
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg så faktisk noen sånne på Kitchen på Metro i går, så de har der også. Sikkert på den derre alt-mulig-butikken i underetg der også...(pytt-i-panne...heter den det mon tro?)

Gammel 28-03-10, 23:43   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Babe, her.

Jeg så faktisk noen sånne på Kitchen på Metro i går, så de har der også. Sikkert på den derre alt-mulig-butikken i underetg der også...(pytt-i-panne...heter den det mon tro?)

Har fri i F E M dager nå, så har tid til å lete litt

Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 23:59   #18
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Strømmen Storsenter, den butikken som før het Saape. Kan det være Lucky Duck nå? Der har de mange flotte. Har veldig mange av de i dusjen og på speilet. Men trenger fler ser jeg.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 00:05   #19
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Badeglæder, mener jeg kjøpte min der. På Jessheim storsenter hvertfall

Gammel 29-03-10, 00:06   #20
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Og nå så jeg at det var foreslått før...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.