|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Enkle knagger med sugekoppNoen som vet hvor man får kjøpt det? |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppClas Ohlson? De har det meste har jeg funnet ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppJa, de der har jeg sjekket ut, men det er ikke slike jeg mener. De er med sugekoppen synlig, og bare en tynn, liten krok på. |
![]() |
![]() |
#4 |
Viva la vida
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppJeg ha noen fra Åhlens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppSaape butikkene? Eller de har kanskje byttet navn nå? Men de butikkene som har alt mulig badestæsj. Der har de jo i alle former og utgaver.
![]() |
#6 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppJeg har kjøpt slike ting på Saape. Den butikken finnes på flere av de store senterne, i alle fall på det sentrale østland. De har mye lurt med sugekopp på. Vi har blant annet kjøpt en toalettrullholder med sugekopper, som sitter som støpt. De har alt fra helt enkle knagger og slikt, til mere fargerike typer.
![]() |
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppHva med den badebutikken inne på Strømmen Storsenter da?
![]() |
#9 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppVåre er frå IKEA. Heilt basic - blank sugekopp og tynn blank krok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppJeg har kjøpt mange på Ica Maxi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tøff
|
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppJeg har noen som er helt enkle med sugekopp og en krok med god "sving" i, de er kjøpt på Mique. Ellers har jeg everlock fra Nytt og Nyttig.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppVi har prøvd Everlock og av alle tingene vi kjøpte var det kun 1 knagg som holdt i mer enn noen dager (enda vi vasket overflatene med salmiakk, vann, og you name it etter hvert som de slapp taket). Vi festet dem på fliser da. Fryktelig irriterende dårlig kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Enkle knagger med sugekopp
Det samme har jeg opplevd, så de har vi droppet. |
![]() |
![]() |
#15 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppJeg var i dag på Lucky duck og kjøpte en krok til å ha klut på. Festet den på flisene over vasken på kjøkkenet. Var så utrolig lei av at det hang en klut og skjulte blandebatteriet vårt. (Som vi har betalt i dyre dommer for..).
![]() |
#16 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppJeg så faktisk noen sånne på Kitchen på Metro i går, så de har der også. Sikkert på den derre alt-mulig-butikken i underetg der også...(pytt-i-panne...heter den det mon tro?)
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Enkle knagger med sugekopp
Har fri i F E M dager nå, så har tid til å lete litt |
![]() |
![]() |
#18 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppStrømmen Storsenter, den butikken som før het Saape. Kan det være Lucky Duck nå? Der har de mange flotte. Har veldig mange av de i dusjen og på speilet. Men trenger fler ser jeg.
![]() |
#20 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() Sv: Enkle knagger med sugekoppOg nå så jeg at det var foreslått før...
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|