Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 21:12   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene

torsk

Men da er det jo bare å sette i gang: Når jeg våknet i dag så jeg på knokene mine og huff så tørre de er, det er nok den tørre vinterluften. De er blitt litt bedre av å være her sydpå noen dager, men fortsatt ikke bra. Jeg klipte håret mitt på lørdag, etter å ha tenkt på det siden november, og det ble ganske så kort, noe som var oppfriskende, men jeg er litt usikker på om jeg egentlig liker den luggen min. Tidvis titter jeg i speilet og syns jeg ser ut som et nyhetsanker med dårlig tupé. Magen min er småvond hele tiden, det føles som om jeg har spist altfor mye løk eller noe. Hårveksten i ørene og nesen tiltar for hver dag jeg eldes. Og prisen på gulrøtter er skyhøy for tiden!

Sist redigert av Teofelia : 05-04-10 kl 23:03.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.