Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 21:35   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets påskenøtt: gjenkjenn forfatteren av disse tekstene (gjetting i annen tråd)

Skilpadda

Hasj er vel ikke så veldig dyrt, og ville kanskje bli enda billigere om det ble legalisert. Faktisk er prissenkingen et av de beste argumentene jeg ser for å legalisere dop - hvis prisen gikk ned, ville for det første mengden kriminalitet for å skaffe penger til dop gå ned, og for det andre ville det bli mindre attraktivt for organiserte kriminelle å drive med salg av det, noe som jeg tror ville være veldig positivt.

Men jeg ville ikke gå inn for å legalisere flere rusmidler, selv om jeg absolutt kan se argumenter for at alkohol er verre enn hasj. Så lenge det ikke er snakk om å forby alkohol, så er det ikke et enten-eller-valg, og jeg tviler på at de samfunnsmessige problemene som er knyttet til alkohol ville bli mindre om vi innførte hasj som legalt rusmiddel.

Sist redigert av Teofelia : 05-04-10 kl 23:04.
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.