Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tips til fin dongeri med litt høyt liv

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-10, 12:45   #41
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Hvilke?
Linken fører til forsiden :/

Friday Jean

Gammel 22-03-10, 13:17   #42
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Gina tricot har noen fine til bare 199kr.

Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 13:30   #43
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er ikke så veldig høy i livet på bildet - det ser jo ut som den er virkelig en muffin-top-maker, men på meg iallefall, så går den greit opp i midja. Jeg har bare brukt denne modellen - og den funker fint til meg.

Gammel 22-03-10, 16:03   #44
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Lee Marion finnes vel ikke lenger? Jeg har et slikt par, og det er kanskje det nærmeste jeg har vært ei olabukse som faktisk har passet. For min del kunne den godt ha vært enda et hakk høyere i livet.

De har Lee Marion hos Ellos iallefall?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 22:59   #45
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Crocker bukser er flotte.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 22:55   #46
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på olabukseprøving i dag. At jeg aldri lærer! "Høy i livet" er i alle fall et ukjent konsept hos Carlings. Jeg fikk dem på meg, i det minste (det er slett ikke alltid), men uten unntak har jeg en gedigen glipe baki ryggen mens rumpe og hofter truer med å sprenge sømmene.

Det var for øvrig Nudie og Levis jeg prøvde.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-10, 23:02   #47
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Crocker 322.

Gammel 29-03-10, 23:04   #48
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

http://www.jc.se/rsrcs/images/produc...1-_MG_7400.jpg

Gammel 29-03-10, 23:06   #49
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

He-he, var akkurat inne på samme side og så, Annemede. Den er jo pinetrang! Rumpa mi går ikke med på det der. Jeg tror jeg har lokalisert noe av problemet for mitt vedkommende. For det første må lår og rumpe få plass samtidig som buksa passer i livet, og det viser seg nesten umulig. Passer det sånn nesten, vil hoftene mine stadig forsøke å trekke livet på buksa nedover, så den siger og siger, og skaper valker. Jeg føler meg 10 kilo tyngre i olabukser enn i andre klær.

Gammel 29-03-10, 23:08   #50
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Du elinblu, jeg er mye større enn deg, og jeg får masse komplimenter i den buksa. Jeg bruker 29/32. Og skjørt i str s eller xs kan jeg bare glemme altså.

Gammel 30-03-10, 01:30   #51
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

He-he, var akkurat inne på samme side og så, Annemede. Den er jo pinetrang! Rumpa mi går ikke med på det der. Jeg tror jeg har lokalisert noe av problemet for mitt vedkommende. For det første må lår og rumpe få plass samtidig som buksa passer i livet, og det viser seg nesten umulig. Passer det sånn nesten, vil hoftene mine stadig forsøke å trekke livet på buksa nedover, så den siger og siger, og skaper valker. Jeg føler meg 10 kilo tyngre i olabukser enn i andre klær.

Skulle tro jeg hadde skrevet dette selv. Et konstant problem tror jeg, for visse fasonger - uavhengig av vekt. I dag har jeg på en nødløsning av en lørleggersprekkbukser, fordi vi flytter og jeg fant ikke annet. Men det er for å bli misfornøyd og deppa.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 09:28   #52
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan virkelig ikke fordra jeans som er lave i livet. Akkurat nå har jeg lagt min elsk på jeans fra DKNY. De er høye og kule. Stretchy, slik at de sitter godt, og ikke kjerringfasong. Bittelitt store i størrelsen, så det lønner seg å tørre å prøve en størrelse mindre enn man pleier.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-03-10, 10:47   #53
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Standard

Men dere damer. Den buksa der fra Crocker, den er den første jeg har hatt som sitter på rumpe og lår uten at den gliper bak. Gi den en sjanse da.

Gammel 30-03-10, 11:28   #54
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på olabukseprøving i dag. At jeg aldri lærer! "Høy i livet" er i alle fall et ukjent konsept hos Carlings. Jeg fikk dem på meg, i det minste (det er slett ikke alltid), men uten unntak har jeg en gedigen glipe baki ryggen mens rumpe og hofter truer med å sprenge sømmene.

Spoon kjøpte seg ei Levis bukse nå, og den var definitivt ganske høy i livet. De har den modellen hos Ellos og, men nå kommer jeg ikke helt på hva den het...

Gammel 31-03-10, 03:01   #55
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også bare funnet Levis modeller med lavt liv på Carlings, jeg har kun funnet modeller med høyt liv i egne Levis butikker, der har de mye bedre utvalg av modeller enn andre butikker.

Gammel 31-03-10, 09:33   #56
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lavendely, her.

Friday Jean

Jeg kjøpte denne på mandag og elsker den! Ekstra pluss for at den nå kostet 199,-. Det gleder et gjerrig hjerte.

Gammel 31-03-10, 11:40   #57
lillamamma
Aktiv

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
lillamamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Av alle steder har jeg nylig funnet en jeans med høyt liv på Gina Tricot. Tror at modellen heter Carrie, og den har straight leg. Fin pris, og etter mye bruk og flere vask sitter den fremdeles like bra.

Gammel 31-03-10, 20:07   #58
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Er det denne Levisbuksa søs har tro? http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=48838&productId=225564& SellingFlag=SearchText&SearchBackLink==

Gammel 31-03-10, 21:33   #59
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Hvor får man tak i Crocker da?

Gammel 31-03-10, 21:48   #60
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg kjøpte denne på mandag og elsker den! Ekstra pluss for at den nå kostet 199,-. Det gleder et gjerrig hjerte.

Jeg har også kjøpt meg den, i svart. Litt vid i livet, og uvant trang i beina, men jeg håper det kan gå seg til.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.