|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt livGina tricot har noen fine til bare 199kr. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt livDen er ikke så veldig høy i livet på bildet - det ser jo ut som den er virkelig en muffin-top-maker, men på meg iallefall, så går den greit opp i midja. Jeg har bare brukt denne modellen - og den funker fint til meg.
|
|
|
#44 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt liv
De har Lee Marion hos Ellos iallefall?
|
|
|
#46 |
|
intro
|
Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt livJeg har vært på olabukseprøving i dag. At jeg aldri lærer!
|
|
|
|
#48 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt liv |
|
|
|
|
|
#49 |
|
intro
|
Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt livHe-he, var akkurat inne på samme side og så, Annemede. Den er jo pinetrang!
|
|
|
|
#51 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skulle tro jeg hadde skrevet dette selv. Et konstant problem tror jeg, for visse fasonger - uavhengig av vekt. I dag har jeg på en nødløsning av en lørleggersprekkbukser, fordi vi flytter og jeg fant ikke annet. Men det er for å bli misfornøyd og deppa. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Peppy!
|
Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt livJeg kan virkelig ikke fordra jeans som er lave i livet. Akkurat nå har jeg lagt min elsk på jeans fra DKNY. De er høye og kule. Stretchy, slik at de sitter godt, og ikke kjerringfasong. Bittelitt store i størrelsen, så det lønner seg å tørre å prøve en størrelse mindre enn man pleier. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Erfaren nok
|
Spoon kjøpte seg ei Levis bukse nå, og den var definitivt ganske høy i livet.
|
|
|
#55 |
|
Retromum
|
Jeg har også bare funnet Levis modeller med lavt liv på Carlings, jeg har kun funnet modeller med høyt liv i egne Levis butikker, der har de mye bedre utvalg av modeller enn andre butikker.
|
|
|
#57 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt livAv alle steder har jeg nylig funnet en jeans med høyt liv på Gina Tricot. Tror at modellen heter Carrie, og den har straight leg. Fin pris, og etter mye bruk og flere vask sitter den fremdeles like bra.
|
|
|
#58 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Tips til fin dongeri med litt høyt livEr det denne Levisbuksa søs har tro? http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=48838&productId=225564& SellingFlag=SearchText&SearchBackLink==
|
|
|
#59 |
|
med mange baller i lufta
|
|
|
|
#60 |
|
intro
|
Jeg har også kjøpt meg den, i svart. Litt vid i livet, og uvant trang i beina, men jeg håper det kan gå seg til.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|