Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Bruker dere vaskeklut?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-07, 21:45   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker dere vaskeklut?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Kun til ansiktsvask på barn. Kluter som bruker både her og der, og i flere dager, er ekle synes jeg.

Klutene brukes bare en gang. Jeg liker heller ikke vaskekluter som henger og godgjør seg, da er jeg heller raus med vaskemaskinbruken. De er jo dessuten små og det går mange i en maskin.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:47   #2
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Klutene brukes bare en gang. Jeg liker heller ikke vaskekluter som henger og godgjør seg, da er jeg heller raus med vaskemaskinbruken. De er jo dessuten små og det går mange i en maskin.

Ja, ikke sant. Vaskekluter er liksom ikke det som fyller mest i maskinen. Sure kjøkkenkluter er også ekle, jeg skjønner ikke hvorfor folk er knipete på kluter.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:48   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trodde alle gjorde det jeg

Gammel 30-01-07, 22:06   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri brukt klut i dusjen, men bruker klut hvis jeg hopper over dusjing en dag.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:15   #5
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Bruker sykt mange kluter på en uke. Hele gjengen.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:25   #6
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er det stort sett bare ungene som bruker vaskeklut.

Gammel 30-01-07, 22:33   #7
Pippilotta
Passiv

Standard

Ja,man blir da ikke ren uten!!!

Svar med sitat
Gammel 05-02-07, 20:14   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker ikke klut i dusjen, ingen andre i huset heller. Men klutbruken er enorm allikevel ! Jeg vasker meg med klut om morgenen om jeg har dusjet før jeg la meg om kvelden (som jeg stort sett gjør når jeg kommer fra jobb kl 23) Har to DIGRE klutbunker, og en klut brukes bare en gang før den skal på vask. Til veslas bleieskift bruker jeg engangsklut i papir.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-07, 14:54   #9
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope - Vi bruker vaskekluter til gutteansiktet, men selv bruker jeg det sjelden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.