|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det praktisk med skallklær til småbarn?
Jeg synes skalleklær fungerer akkurat like bra som vinterklær. Forskjellen er jo bare at vinterklærne er foret og skalleklærne ikke er det. Har man tykke, gode lag med ull under skalleklærne så fungerer de kjempefint.
Men parkdress er da vår/høstdress, er den i tillegg vanntett og vindtett så er det et skalleplagg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Både vinterdresser og vår/høstdresser kalles parkdress. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Er det praktisk med skallklær til småbarn?Jeg synes det virker som om skallklærne er tynnere enn vår/høstdressene? Men mulig jeg tar feil, jeg har altså ikke skallklær til barna. Derimot har jeg en skalljakke selv og den har nesten vært for kald på vinteren uansett hvor mye jeg har hatt under. Men mulig dette er et spørsmål om smak og behag og at jeg synes det føles varmere med foret tøy, selv om det kanskje ikke trenger å være det om man tar på seg tilstrekkelig med lag under.
|
|
|
#4 |
|
MORMOR
En vårdress som er vanntett og vindtett al'a Reima eller Troll sin er skalleklær og de har et tynt for. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sånn passe sane
|
Ja, det er det jeg mener, at dressene har tynt fór altså. Min skalljakke har ikke det engang, den er bare et skall uten fór. Antar det er forskjell på dressene og jakker, også for små barn.
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Ja det er det sikkert. Har ikke vært borti uten for jeg men vi har ikke testet så mange forskjellige merker før vi fant favoritten og har siden holdt oss til det. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|