Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-10, 19:49   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Naboen helte en bøtte med såpevann på katta

Her er det sørgelig lite søppeldunker langs veiene, jeg tror ikke jeg har registrert en eneste på veien herfra til barnehagen eller butikken, og det er et lite stykke. Jeg må se etter i morgen. Synes kommunen burde sette ut flere (eller noen i det hele tatt).

Gammel 07-04-10, 19:52   #2
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mener bestemt at alle hundeeiere som er i stand til å gå luftetur med hunden sin, også er fysisk i stand til å bære bæsje-posen hjem. Har man så mange og så store hunder at vekten av bæsjen fører til senebetennelse får man vurdere å kjøpe kløv til hunden så den kan bære dritten sin sjøl.

Ikke at jeg blir kjempesur over en bæsjepose i søpla mi, men for meg er det egentlig et prinsipp. Jeg syns folk kan ta med seg søpla si hjem. Jeg irriterer meg når jeg kommer til friområder, strender, osv og det flyter over av søppel og engangsgriller også. Ofte har folk lagt igjen hauger av søppel ved siden av søppelkassen, fordi søppelkassen var full. Når man har greid å bære med seg engangsgrill, mat og drikke til stedet, så må man vel greie å bære med seg søpla tilbake, og hvis det er fullt i søppelkassen, eller ingen søppelkasse, så får man vel greie å ta det med seg hjem også?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-10, 23:32   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Her er det sørgelig lite søppeldunker langs veiene, jeg tror ikke jeg har registrert en eneste på veien herfra til barnehagen eller butikken, og det er et lite stykke. Jeg må se etter i morgen. Synes kommunen burde sette ut flere (eller noen i det hele tatt).

Sånn er det desverre her vi bor også....så jeg går ofte tur med hund OG bæsjepose. Nå er gangstiene her så jævl.....fullt av hundebæsj og hundeposer som bare er slengt fra seg. Fatter faktisk ikke at folk har samvittighet til å la være å plukke opp etter bikkja si/ eller plukke opp bæsjen for så å hive den i grøfta . URK .

To ganger har jeg hevet poser i private søplekasser. Ene gangen hos en bekjent (som selv har hund) og andre gangen da jeg var ute og gikk med to hunder og lillesøster som absolutt skulle leie meg når vi gikk. Da tok jeg meg friheten til å snike posene oppi en søplekasse i nabolaget, men kjenner at jeg ikke synes det er helt ok å gjøre det. Om andre derimot hadde kastet en hundepose i vår søplekasse, hadde jeg overhodet ikke brydd meg om det.

Og til det tråden dreier seg om; Katter.....med to hunder, har jeg faktisk ikke opplevd en eneste katt på tomta vår . Faktisk er det sjelden jeg ser katter i nabolaget her og det er ikke bare vi som har hund, så kattene har nok funnet seg et annet sted å tilbringe "fritiden" sin ute.....

NIN: om du har lov til å ha hund der du bor, kan du gjerne få låne en hund eller to altså . (skulle likt å se kattekreket som prøvde å snike seg inn soveromsvinduet ditt, med en hund liggende rett nedefor.....Hadde den minste/yngste hunden min ligget der, hadde garantert katten snudd i luften i det den prøvde å hoppe inn vinduet, for denne hunden ligger aldri og sover - ligger kun til lading.....og får med seg den minste lyd

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.