Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Skifte av dekk, men hvilke?

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-10, 22:24   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skifte av dekk, men hvilke?

Så ingen tall som kunne ligne på uke og år. Tall her og der, men ingen med "nuller", og det skulle det jo være da? Men kan kanskje se på de vinterdekkene jeg har nå, der bør det stå et eller annet med 2009 et sted... Tror likevel jeg drøyer skifte litt til, kan jo være kaldt på natta enda.

(felgene på de som kanskje hører til den andre bilen er skikkelig stygge, stått ute i vinter og, så det kan hende de ikke er så bra som de ser ut til?...)

Gammel 11-04-10, 03:37   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skifte av dekk, men hvilke?

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Så ingen tall som kunne ligne på uke og år. Tall her og der, men ingen med "nuller", og det skulle det jo være da? Men kan kanskje se på de vinterdekkene jeg har nå, der bør det stå et eller annet med 2009 et sted... Tror likevel jeg drøyer skifte litt til, kan jo være kaldt på natta enda.

(felgene på de som kanskje hører til den andre bilen er skikkelig stygge, stått ute i vinter og, så det kan hende de ikke er så bra som de ser ut til?...)

Vanlig er at det er en uke-år-kode, f.eks. 4508 skulle si uke 45 i 2008.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:40.