Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefaler dere UV-drakter i syden?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-10, 12:08   #35
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefaler dere UV-drakter i syden?

Poenget Elin er at man erstatter solkremen med uv-drakt, ikke at uv-drakten må være på hele tiden. Man kan jo la barnet fly rundt i badetruse etter bading så drakta får tørke. 10 minutter holder, da har barnet fått sol på kroppen og drakta fått tørke.

Og at det i dag er mer hudkreft enn før er ikke så rart, det er nå vi ser resultatene av all den uvettige solingen for 20 år siden. Det er ikke slik at solbrent i dag= kreft i morgen. Det tar tid før slikt utvikler seg.

Og lite solkrem - jeg syns ikke at vi smører med lite solkrem jeg. Her jeg bor er det da solvær så man trenger solkrem sikkert 1/3 av tiden fra mai til og med august, det blir ganske store mengder solkrem altså.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.