|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforholdJeg skjønte plutselig hvaq Floksa mener her tror jeg. |
![]() |
![]() |
#2 |
can-jur
|
![]() Sv: Hemmeligheter i parforhold
Helt klart, jeg har to sånne veninner og de er gulle gode.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
Men dette betyr jo da faktisk at om det var meg så kunne du ikke hjulpet meg som tross alt var den syke fordi jeg ikke kunne snakket med deg om dette i utgangspunktet fordi mannen din da ville informeres. Syns du det er greit da? |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
Jo men som du ( og relativt mange andre
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
Så den dagen du altså står der med en meget privat problemstilling selv så er det helt ok for deg å vite at din venninnes mann vet ting om feks underlivet ditt? :trenger dette med teskje: |
![]() |
![]() |
#6 |
can-jur
|
That day will never come
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
Ok. Da har jeg rett og slett nærere relasjoner enn deg til mine venninner. Jeg hadde ikke betenkt meg et kvart sekund på å spørre Mim eller allium om noe om kropp - i full trygghet om at jeg kan se mannen i øynene neste gang likevel. |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|