|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
geskjeftig
|
Sv: Sulter det folk i Norge?Kanskje hun sikter til denne statusen?
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Sv: Sulter det folk i Norge?Ja, det finnes folk som sulter i Norge. Det forekommer saker hvor eldre har mer eller mindre sultet i hjel, både hjemme og på sykehjem. De får ikke i seg mat, og får for lite tilsyn og hjelp. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Sulter det folk i Norge?Ja, det finnes folk som sulter i Norge. Det forekommer saker hvor eldre har mer eller mindre sultet i hjel, både hjemme og på sykehjem. De får ikke i seg mat, og får for lite tilsyn og hjelp.
|
|
|
|
#5 |
|
rakkarpus
|
Sv: Sulter det folk i Norge?
Tenker du på rus nå? Barnevernet gjør vel ikke noe om foreldrene "bare" er fattige?
|
|
|
#6 |
|
can-jur
|
Nei, det håper jeg da virkelig ikke. Vi er per definisjon fattige og jeg vil virkelig ha meg frabedt at barnevernet blandes inn ene og alene på grunn av inntekt. Vi er kapable til å ta oss av barna våre på en meget god måte, tross at det offentlige har stemplet oss som fattige!
|
|
|
|
#7 |
|
rakkarpus
|
OK, skjønner
|
|
|
#8 |
|
Ustabil
|
Sv: Sulter det folk i Norge?Legger inn med rødt jeg, da, så vi holder tråden, her.
[/quote] |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
I Sudan er det en lege per 100 000 innbyggere... De har forsåvidt ingen helsekøer, for de dør lenge før de rekker fram til en lege. Denne gutten er tre dager gammel:
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|