|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: Hvit saus fra pose?Jo, altså... Jeg lager alltid den hvite sausen fra bunnen av f.eks. til fiskeboller (som syndig nok kommer fra en hermetikkboks) for da har jeg kraften fra boksen. Men hvis jeg ikke har fiskekraft syns jeg at den hvite sausen blir så tam på smak, så da har det hendt (kanskje to ganger minst) at jeg har brukt pose. Men ellers må jeg innrømme at hvit saus fra pose er noe jeg svært sjelden bruker. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit saus fra pose?
Det er jeg enig i, og det er en av ytterst få ting jeg bruker fra pose. Kanskje den eneste. Den ER god til fiskekaker! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit saus fra pose?Mannen min er en av kjøperne.
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit saus fra pose?For de som ikke kan lage mat blir posesaus uansett enklest. Å lage hvit saus fra bunn er kun enkelt når man har lært seg det...og det er slett ikke sikkert at de ikke gidder, men at interessen ikke er tilstede.
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hvit saus fra pose?Hvit saus kan jeg lage så jeg bruker ikke pose.
|
|
|
#6 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvit saus fra pose?Etter å ha fått klumper som får 6 og 4 åringen til å rynke på nesen så er det pose saus. Det toppet seg når eldste gråt for at jeg skulle lage sausen, for da var det bare klumper. Det skjedde EN gang..
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15 Sist redigert av Superior : 04-02-07 kl 21:53. Årsak: fant ikke html koden i dette trøtte hue for den gaah smilyen.. Derfor! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|