|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette muskuløst?-åh sånne armer hadde min kreftsyke 83 år gamle mormor.
|
|
|
#3 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette muskuløst?
Lufter mine lange tær her: og sånne armer har jeg, helt uten at jeg har et spiseproblem, er syk eller har trent særdeles mye. Jeg har lite underhudsfett, men det er ikke en pøkk jeg kan gjøre med det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Ville du frontet deg selv som muskuløs? (Dette er ment som et oppriktig spørsmål |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Jeg reagerte ikke så mye på det opprinnelige spørsmålet, det var svarene om hvor lite lekkert det er med slike armer som fikk meg til å bli litt
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Ikke?
|
|
|
#8 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette muskuløst?Jeg tror det ligger en del misunnelse bak kommentarer om at folk er tynne og spinkle. Og for å få ut den misunnelsen, så er jo veien kort til å komme med teite uttalelser. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Er jo bare å svare da, men jeg rettet spørsmålet direkte til en som følte seg truffet. Syntes det var interessant om hun mente hun var muskuløs. :P |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Audacious
|
Nå er jo ikke det den generelle holdningen i samfunnet, at det ikke sies tydelig fra at overvekt er stygt, helsefarlig, ekkelt og at overvektige tillegges en del personlige egenskaper som late, dumme, manglende selvkontroll osv. Så når ellers oppegående mennesker kommenterer den andre veien, så kan det jo hende at de prøver å være et snev av motvekt til dette, eller at de er bekymret for at skjønnhetsidealet lett kan tippe over til en usunn magerhet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|