|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: La oss utrydde jerven!
Altså, du mener at turister fra Tyskland, Nederland og Japan heller vil se åker og eng enn villmark?
|
|
|
#2 |
|
Helt vanlig
|
Nei det var ikke det jeg mente. Sauene blir i liten grad angrepet av jerv på innmark, til det er jerven for sky for mennesker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: La oss utrydde jerven!Jervesafari, det hadde vært noe. Nei, det tror jeg hadde blitt ca helt resultatløst. De er ekstremt sky, og jakter helst om natten. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mother of Dragons
|
Men likevel: jeg ville tippet at de som kommer fra land som Tyskland, Nederland og Japan ønsket å se et Norge med så mye villmark som mulig. De store turistattraksjonene er jo de delene av Norge som har mest mulig "vill" natur, som Vestlandet og Lofoten og slikt.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: La oss utrydde jerven!Jeg skjønner den delen med kultivering av utmark. Jeg vil allikevel ikke utrydde gjerv. Jeg er i mot å utrydde dyr for menneskelige interesser. Så nei, vi er ikke enige ennå gitt.
|
|
|
#6 |
|
Helt vanlig
|
Jeg vil heller ikke utrydde den. Men jeg vil regulere bestanden. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: La oss utrydde jerven!Jeg greier fortsatt ikke helt å forstå hvorfor det er ulv og bjørn som alltid er synderne i media, da disse dyrene tross alt er temmelig få, og står for et absolutt mindretall av sauedrapene. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|