Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Det er de små enkle tingene i livet ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 20:28   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Sv: Det er de små enkle tingene i livet ...

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Kom på en ting til. :erfart i dag:

Når man er på et offentlig toalett, og skal ta litt dopapir, så er det klin umulig. For rullene er trøkka inn i beholderen, som gjør det nesten umulig å få dratt ut litt papir. I tillegg er papiret er så tynt at man klarer bare å rive av noen bittesmå biter av gangen.
Og veldig ofte dorull-beholderen så langt fra doen, at man nesten ikke når bort til holderen.

Kunne ikke vært mer enig, Surre!

Gammel 15-04-10, 18:02   #2
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Hm - kanskje jeg ikke er så hissig.

• Barn som setter grinestemmen på automat kan få mammaen i huset vårt til å se rødt.
  • Oppvaskmaskin som vasker med varmt vann når det passer den selv.
  • Fulle bossbøtter som ingen andre tømmer.
Jeg blir kanskje mer sånn:

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 18:16   #3
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Når jeg bærer masse småting leker feks. En ting ramler ned, jeg bøyer meg for å plukke den opp. Da ramler en annen ting. Prøver å plukke den opp, så ramler neste ting.

Å miste såpa, shamopen ol. i det trange duskabinettet jeg bøyer meg ned og dulter rumpa mi inn i veggen så jeg nesten stuper frammover i motatt vegg.

Når jeg går opp trappa etter å ha lagt ungene som alltid sovner på ett blunk. Jeg gleder meg til alenestund og tenker at jeg har verden enkleste unger å legge, siger ned i sofaen...
Så kommer det en liten luring etter meg. Blir ikke sint, men kjenner at frustrasjonen kan finne på å gripe meg.

Jeg har gledet meg til favortitt programmet på tv. Så viser det seg at det ikke går pga. en eller annen sportsbegivenhet.

Jeg oppdager at det er tomt for dopapir etter jeg er ferdig.

Vannet i do splæsjer opp i rumpa til tross for at jeg har forebygd med dopapir i skåla.

Krøllete matter og gardinger.

Når mannen gir meg en slapp klaps på rumpa så jeg kjenner flesket disser. Da kjenner jeg virkelig det bruser i blodårene.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 18:35   #4
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjenner meg igjen av mange av utsagnene. Jeg er nok en hissigpropp av dimensjoner ...

Og i tillegg: Plastbokser som man aldri finner lokket til.

Gammel 15-04-10, 18:37   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Det er ikke så mye her hjemme som irriterer meg. Ihvertfall som jeg kommer på.
Men på unisexdoen på jobben irriterer jeg meg grønn over de som lar doen se ut som en slagmark. Og det skjer omtrent hver dag. Jeg har prøvd mye, lapper, mail som er sendt ut, gjentatte utbrudd, men synderne holder fortsatt på. Noen tips?

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:30   #6
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Kjenner meg igjen av mange av utsagnene. Jeg er nok en hissigpropp av dimensjoner ...

Og i tillegg: Plastbokser som man aldri finner lokket til.

Plastbokser som mann faktiskt finner lokket til, men som man har vasket i oppvaskmaskinen så lokket alldeles ikke passer lengre. :hyyyyyl:

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-10, 21:36   #7
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg har gledet meg til favortitt programmet på tv. Så viser det seg at det ikke går pga. en eller annen sportsbegivenhet.

DA klikker jeg i vinkel også.

Gammel 17-04-10, 23:40   #8
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Når røret på støvsugeren faller av. Skjer flere ganger hver gang jeg støvsuger.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 18:38   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Borrelås-og-strømpebukseproblemstillingen, ja.

Ellers: Selgere som står foran inngangen til matbutikken og maser på deg. Jeg skal i butikken, jeg skal ikke ha omega 3 / ny strømleverandør.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 19:05   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er oppfølgeren:

(Kilde: youtube.com)

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 19:21   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom på det som kanskje irriterer meg mest. Det er folks manglende kømoral. Står noen foran deg i køen og de åpner en kasse til.. ja så er det fortsatt foran deg i køen, og du kan ikke bare gå foran!

Og man må kunne gå på bussen foran og av bak. Syntes det er irriterende når jeg står i kø for å komme på, bare for å oppdage at det var dumt, for alle plassene bak er tatt av folk som presset seg inn bakdøra, mens folk forsøkte komme seg av bussen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:20   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hodetelefoner som krøller seg.

Jeg legger den pent ned i en lomme eller en veske eller noe, og et øyeblikk etterpå: Trollknuter!

Gammel 15-04-10, 21:28   #13
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Det er mye som irriterer vettet av meg, jeg er særdeles dårlig på å plages.

Hilsen utålmodig sjel!

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:31   #14
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Påleggspakker med sånn hurtig-åpning, også er de klin umulige å få opp uten kniv eller saks.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 21:36   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye fine strømpebukser og borrelås ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 11:05   #16
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Påleggspakker med sånn hurtig-åpning, også er de klin umulige å få opp uten kniv eller saks.

Eller påleggspakninger med hurtigåpning hvis mannen har fått kloa i dem først. Da kan man like gjerne ha pålegget over i en boks, som så blir glemt i kjøleskapet.

Vinflasker med sånn kant/ring øverst på tuten slik at man ikke kan bruke geniale vinopptrekkere, men må ty til rå håndkraft.

Gammel 15-04-10, 21:44   #17
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Når en står nydusjet på treningssenteret og har glemt truse.

Eller leppestift. Eller bukse! Eller sko... Eller bh. Ja, you name it.

Gammel 15-04-10, 21:46   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klemme og brette melkekartonger. Jeg nekter bare å gjøre det. Skraper ALLTID opp hendene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 16:42   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Doruller som henger gal vei på dorullholdere som må skrus fra hverandre for å snu den. Kan ikke folk fatte og begripe av doruller må henge riktig?

Tannkremflekker på speilet på badet. *lei av å pusse speil*

Det uendelige smulehavet under kjøkkenbordet.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 17:48   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk som ikke tar telefonen. :grumpf:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:54.