|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Taushetsplikt - barnehageansatteJeg synes dette var veldig på kanten, om det var over kanten kommer ann på hvilket forhold du har til de ansatte.
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taushetsplikt - barnehageansatteAnsattes helse er helt klart innenfor det som er taushetspliktbelagt ja. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taushetsplikt - barnehageansatteJeg synes det er unødvendig mye informasjon å gi om en kollega ja, men jeg vet ikke om jeg hadde reagert så veldig. Bare prøvd å få samtalen over på noe annet og latet som om jeg ikke hørte det
|
|
|
#4 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Taushetsplikt - barnehageansatte
Jeg kjenner ikke den omtalte annet enn som kontaktperson for datteren min i barnehagen. Hun har ikke vært så lenge i barnehagen heller. Hun som fortalte det kjenner jeg litt bedre til, siden hun var ansatt på sfo da sønnen min gikk der. Men jeg har litt dårlig erfaring med henne derfra, så det gjorde nok sitt til at jeg reagerte litt. Det var noen episoder der hun opptrådte veldig uprofesjonelt.
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Taushetsplikt - barnehageansatte
Ut fra dette så forstår jeg at du synes det var litt mye informasjon. tror ikke jeg ville hatt møte med henne, deet er viktig at du er trygg på den som du skal avtale ting angående barnet ditt, synes jeg. Du må kunne føle deg trygg på at den ansatte ikke sprer informasjon om ditt barn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|