Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva svarer dere telefonselgere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-10, 17:00   #1
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva svarer dere telefonselgere?

Jeg sier "nei takk, ikke interessert" når det en sjelden gang kommer sånne tlf.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Og det stopper alle, så nær som Norsk Omsorg Forbund, så de sjekket jeg opp på nett også skjelte jeg dem ut etter noter ( de ringer 5-6 ganger i løpet av en uke)

De ringte hit for noen år siden, og jeg fikk den skyllebøtta fordi jeg på en høflig måte sa at jeg ikke var interessert i å støtte dem. Det var ikke måte på hvor elendig et menneske jeg var som ikke unte (?? unnet? ) de stakkar små kreftsyke barna noe ekstra.

Gammel 16-04-10, 19:56   #2
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg svarer at vi har reservert oss, og da beklager de, og samtalen er avsluttet.
-De som ikke har reservert seg, og er uhøflig mot telefonselgerne synes jeg er tåpelig. De prøver tross alt bare å gjøre jobben sin slik som alle andre. Ingen synes vel det er kjekt å bli skjelt ut?!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 20:01   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg sier "nei takk, ikke interessert" når det en sjelden gang kommer sånne tlf.

De ringte hit for noen år siden, og jeg fikk den skyllebøtta fordi jeg på en høflig måte sa at jeg ikke var interessert i å støtte dem. Det var ikke måte på hvor elendig et menneske jeg var som ikke unte (?? unnet? ) de stakkar små kreftsyke barna noe ekstra.

Enda en grunn til at man bør si "nei takk" og legge på så fort man har rukket å fullføre siste konsonant.

Hvis man ikke er interessert, er jo den beste måten å signalisere det på, ved å legge på og ikke gi dem sjansen til å si noe mer! En hver form for nøling eller høflighet kan tolkes som et potensiale for overtalelse.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.